Twój pierwszy proces w Power Automate. Część 3. Webinar 2020.03.11
11 marca 2020, 11:00
Więcej o webinarze
Trzecia część cyklu. Tym razem skupimy się na procesie zatwierdzania i tworzeniu PDF. Wszystkie prezentowane rozwiązania, procesy i aplikacje możesz ściągnąć i zaimportować na swoim środowisku.
Na nagraniu zobaczysz:
- 00:00 Wstęp
- 03:40 Podsumowanie poprzednich spotkań
- 05:48 Sesja DEMO. Approval i generowanie PDF
- 39:02 Podsumowanie
- 43:52 Sesja Q and A
Najczęściej zadawane pytania
Dzięki nam dowiesz się:
- Czym jest i jak działa Power Automate.
- Jak możesz wykorzystać to rozwiązanie w swojej organizacji.
- Jak przygotować swój pierwszy Flow.
- Jak zoptymalizować procesy.
- Jakich błędów unikać.
- Jak wykorzystać potencjał drzemiący w Office 365
Mimo, że mówić będziemy głównie o technicznej stronie przedsięwzięcia, to webinar nie jest przeznaczony tylko dla osób z IT. Jeśli zmagasz się z nieefektywnymi procesami w swojej Firmie i nie boisz się nowych wyzwań, to zdecydowanie to spotkanie jest dla Ciebie.
- Potrafisz napisać formułę w arkuszu Excel?
- Masz dość papierowych procesów, czy masy rozproszonych plików?
- Chcesz zwiększyć swoje kompetencje?
- Lubisz przyswajać praktyczne umiejętności?
- Korzystasz albo planujesz korzystać z Microsoft Office 365?
Jeśli choć raz odpowiedziałeś twierdząco, to ten webinar jest dla Ciebie!
Autorzy webinaru

Dawid Ziółkowski
Jestem pasjonatem tworzenia procesów biznesowych oraz ich usprawniania. Od blisko 5 lat pomagam wielu firmom przenieść ich papierowe procesy do wersji cyfrowej.
Mam doświadczenie z takimi narzędziami jak SharePoint Workflows 2010 oraz 2013, K2 BlackPearl oraz K2 Cloud, Nintex, a w ostatnim czasie również Power Automate.
W momencie, w którym poznałem Power Automate oraz Power Platform uznałem, że to jest to, czym chcę się zajmować i postanowiłem aktywnie propagować wiedzę o tej platformie.

Michał Guzowski
Technologie Microsoft nie mają przede mną tajemnic. A to dlatego, że korzystam z nich nie tylko w pracy, ale i prywatnie. Jestem praktykiem z krwi i kości. Nie opowiadam o rzeczach, z których nie korzystałem.
Od ponad 6 lat zajmuję się profesjonalnie technologiami MS. W tym czasie zdobyłem sporo certyfikatów, w tym kluczowy dla mnie Microsoft Certified Solution Expert: Productivity.
Należę do społeczności PowerAddicts, która zgłębia tajniki Power Apps, Power Automate, CDS i innych komponentów Power Platform. Dzieli się zdobytą wiedzą i propaguje ją.

Łukasz Falaciński
Jestem trenerem i konsultantem zajmującym się zawodowo technologiami Microsoft. Od 2006 roku posiadam tytuł Microsoft Certified Trainer. Zdobyłem także wiele certyfikatów i tytułów.
Od 2009 roku współtworzę firmę Infowave, która powstała, aby wykorzystywać w praktyce doświadczenie i wiedzę. Pomagam klientom planować, wdrażać i utrzymywać rozwiązania szeroko rozumianej pracy grupowej (SharePoint, Office 365, Power Platform, Azure).
Prywatnie jestem mężem cudownej żony i ojcem trójki wspaniałych dzieciaków.
Omawiana technologia
Zobacz inne webinary

10 funkcji, które warto znać w Office 365. Webinar 2020.04.17

Pierwsze kroki w Power BI w Office 365. Webinar 2020.10.23

Zostań bohaterem w swojej Firmie. Webinar 2020.05.29
Poznaj nasze kursy

Power Platfrom Master Class

Power Platform Jitsu

Power Automate Desktop Workshops
Zobacz najnowsze newslettery