Twój pierwszy proces w Power Automate. Część 2. Webinar 2020.02.26
11 marca 2020, 11:00
Więcej o webinarze
Nagranie z drugiego webinara poświęconego Power Automate. Zobacz jak stworzyć harmonogramowany proces przypomnień i już nigdy nie przegapić ważnych danych ze swojego procesu.
Na nagraniu zobaczysz:
- 00:00 Wstęp
- 02:40 Podsumowanie poprzedniego spotkania
- 05:20 Sesja Demo. Implementacja procesu przypomnień (Pobieranie danych z SharePoint, filtry OData, proste funkcje, pętle, notyfikacje, troubleshooting)
- 31:35 Podsumowanie i zapowiedź kolejnego webinara. Co dalej?
- 33:44 Sesja Q and A
Najczęściej zadawane pytania
Mimo, że mówić będziemy głównie o technicznej stronie przedsięwzięcia, to webinar nie jest przeznaczony tylko dla osób z IT. Jeśli zmagasz się z nieefektywnymi procesami w swojej Firmie i nie boisz się nowych wyzwań, to zdecydowanie to spotkanie jest dla Ciebie.
- Potrafisz napisać formułę w arkuszu Excel?
- Masz dość papierowych procesów, czy masy rozproszonych plików?
- Chcesz zwiększyć swoje kompetencje?
- Lubisz przyswajać praktyczne umiejętności?
- Korzystasz albo planujesz korzystać z Microsoft Office 365?
Jeśli choć raz odpowiedziałeś twierdząco, to ten webinar jest dla Ciebie!
Dzięki nam dowiesz się:
- Czym jest i jak działa Power Automate.
- Jak możesz wykorzystać to rozwiązanie w swojej organizacji.
- Jak przygotować swój pierwszy Flow.
- Jak zoptymalizować procesy.
- Jakich błędów unikać.
- Jak wykorzystać potencjał drzemiący w Office 365
Autor webinaru
Dawid Ziółkowski
Jestem pasjonatem tworzenia procesów biznesowych oraz ich usprawniania. Od blisko 5 lat pomagam wielu firmom przenieść ich papierowe procesy do wersji cyfrowej.
Mam doświadczenie z takimi narzędziami jak SharePoint Workflows 2010 oraz 2013, K2 BlackPearl oraz K2 Cloud, Nintex, a w ostatnim czasie również Power Automate.
W momencie, w którym poznałem Power Automate oraz Power Platform uznałem, że to jest to, czym chcę się zajmować i postanowiłem aktywnie propagować wiedzę o tej platformie.