Twój pierwszy proces w Power Automate.

Webinar (część 1)

Webinar odbył się 12 lutego 2020. Zobacz jak zbudować w pełni działający proces  w Power Automate. Zapisz się do listy, aby otrzymać dodatkowe materiały: prezentację, wyeksportowaną wersję Flow z wydarzenia oraz instrukcję jego instalacji.

 

     

    Na nagraniu zobaczysz:

    • 00:00 Wstęp. Czym jest Power Automate?
    • 07:05 Opis scenariusza, który będziemy budować.
    • 08:43 DEMO. Rozliczanie delegacji
    • 26:50 Podsumowanie i zapowiedź kolejnych webinarów
    • 29:05 Sesja Q and A

    Część pierwsza

    Pierwsza część webinara. Spotkanie odbędzie się 12.02.2020 roku. Pokażemy na nim jak zbudować proces rozliczeń wydatków firmowych.

    Część druga

    Druga część wydarzenia. Zobacz jak zbudować harmonogramowany proces przypomnień w Power Automate. Webinar odbędzie się 26.02.2020 roku, o godz. 18:00

    Część trzecia

    Trzecia część cyklu. Tym razem skupimy się na procesie zatwierdzania i bardziej zaawansowanych opcjach Power Automate. Webinar odbędzie się 11.03.2020, o godz. 18:00

    Dawid Ziółkowski

    Michał Guzowski

    Łukasz Falaciński

    Często zadawane pytania

     

    Czego nauczysz się na tym webinarze?

    Dzięki nam dowiesz się:

    • Czym jest i jak działa Power Automate.
    • Jak możesz wykorzystać to rozwiązanie w swojej organizacji.
    • Jak przygotować swój pierwszy Flow.
    • Jak zoptymalizować procesy.
    • Jakich błędów unikać.
    • Jak wykorzystać potencjał drzemiący w Office 365

    Czy webinar będzie nagrywany?

    Tak. Nagranie wyślemy wszystkim zarejestrowanym osobom. Zostaw więc swój adres email, nawet jeśli nie możesz dołączyć do nas na żywo.

      Dla kogo przeznaczony jest ten webinar?

      Mimo, że mówić będziemy głównie o technicznej stronie przedsięwzięcia, to webinar nie jest przeznaczony tylko dla osób z IT. Jeśli zmagasz się z nieefektywnymi procesami w swojej Firmie i nie boisz się nowych wyzwań, to zdecydowanie to spotkanie jest dla Ciebie.

      • Potrafisz napisać formułę w arkuszu Excel?
      • Masz dość papierowych procesów, czy masy rozproszonych plików?
      • Chcesz zwiększyć swoje kompetencje?
      • Lubisz przyswajać praktyczne umiejętności?
      • Korzystasz albo planujesz korzystać z Microsoft Office 365?

      Jeśli choć raz odpowiedziałeś twierdząco, to ten webinar jest dla Ciebie!

        Kto będzie prowadził webinar?

        Główną sesję demo poprowadzi Dawid Ziółkowski.  Więcej o nim przeczytasz tutaj.